ANS na Facebook ANS na Instagramie ANS na Spotify PWSZ na YouTube Helpdesk

Nabór na szkolenia dla pracowników z dnia 2.7.2020

OGŁOSZENIE z dnia 02.07.2020 r.
o naborze na szkolenia dla pracowników

w projekcie pn. „Doskonalenie procesu kształcenia praktycznego na kierunku Pielęgniarstwo

PWSZ im. J. A. Komeńskiego w Lesznie przez wdrożenie programu rozwojowego podnoszącego kompetencje studentów z wykorzystaniem symulacji medycznej”

 

W związku z realizacją projektu pn. „Doskonalenie procesu kształcenia praktycznego na kierunku Pielęgniarstwo  PWSZ im. J. A. Komeńskiego w Lesznie przez wdrożenie programu rozwojowego podnoszącego kompetencje studentów z wykorzystaniem symulacji medycznej” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś V. Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.3 Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie ogłasza nabór na cykl szkoleń dla pracowników obsługi technicznej oraz dla pracowników zatrudnionych w Uczelni w Instytucie Zdrowia i Kultury Fizycznej, na kierunku Pielęgniarstwo, prowadzących i deklarujących prowadzenie ćwiczeń i zajęć praktycznych z poszczególnych przedmiotów objętych programem kształcenia w MCSM.

 

Kandydaci mogą zgłosić się na następujące, bezpłatne, formy wsparcia:

·         Szkolenie praktyczne kadry uczelni  - podstawy symulacji (dla 14 pracowników kadry dydaktycznej i 2 pracowników obsługi technicznej).

Szkolenie 2-dniowe: 2 dni x 10 godzin dydaktycznych - łącznie 20 godzin dydaktycznych, gdzie 1 godzina dydaktyczna równa się 45 min. Planowany termin realizacji: IX.2020 r.   

·         Szkolenie instruktora symulacji niskiej wierności w pielęgniarstwie (dla 14 uczestników).

Szkolenie 4-dniowe: 1-szy dzień szkolenia ma się odbyć w formie spotkania online i trwać łącznie 5 godzin dydaktycznych; 3 dni x 8 godzin dydaktycznych  - łącznie 24 godziny dydaktyczne, gdzie 1 godzina dydaktyczna równa się 45 min. Planowany termin realizacji: IX.-X.2020 r.   

·           Szkolenie instruktora symulacji przedmiotów specjalistycznych w pielęgniarstwie - pośrednia wierność

(dla 14 uczestników). Szkolenie 3-dniowe: 3 dni x 8 godzin dydaktycznych - łącznie 24 godziny dydaktyczne, gdzie 1 godzina dydaktyczna równa się 45 min. Planowany termin realizacji: X-XI.2020 r.   

·         Szkolenie instruktora symulacji wysokiej wierności w pielęgniarstwie (dla 14 uczestników).

Szkolenie 4-dniowe: 4 dni x 8 godzin dydaktycznych - łącznie 32 godziny dydaktyczne, gdzie 1 godzina dydaktyczna równa się 45 minut. Planowany termin realizacji: I-II.2021 r. 

·         Szkolenie egzaminatora OSCE w pielęgniarstwie (dla 14 pracowników kadry dydaktycznej i 2 pracowników obsługi technicznej).

Szkolenie 3-dniowe: 3 dni x 8 godzin dydaktycznych - łącznie 24 godziny dydaktyczne, gdzie 1 godzina dydaktyczna równa się 45 minut. Planowany termin realizacji: II-III.2021 r.   

·         Szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej (dla 14 uczestników).

Szkolenie 2-dniowe: 2 dni x 8 godzin dydaktycznych - łącznie 16 godziny dydaktyczne, gdzie 1 godzina dydaktyczna równa się 45 minut. Planowany termin realizacji: XI-XII.2020 r.   

 

Rekrutacja będzie odbywać się w terminie od 02.07.2020 r. do 15.07.2020 r., do godz. 12:00.

Formularz zgłoszeniowy, Oświadczenie Uczestnika/ki projektu o przetwarzaniu danych osobowych oraz Deklarację udziału w projekcie zainteresowany należy przesłać w wersji elektronicznej (podpisane ręcznie skany dokumentów) na adres e-mail: programyue@pwsz.edu.pl lub złożyć oryginały w Biurze projektu – z uwagi na występowanie stanu epidemii COVID-19 osobiste złożenie dokumentów będzie możliwe tylko po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pod nr: 65 525 01 51 lub 65 525 01 30.

Wszystkie formularze można pobrać ze strony internetowej Uczelni oraz w wersji papierowej w Biurze projektu.

Dodatkowe informacje można otrzymać bezpośrednio w Biurze projektu lub poprzez kontakt pod adresem    e-mail: programyue@pwsz.edu.pl lub numerem telefonu: 065 525 01 30.

 

O przystąpieniu do projektu zdecydują względy formalne tj. złożenie kompletnych dokumentów oraz kryteria merytoryczne określone w Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa dla kadry dydaktycznej, informatyków i techników symulacji medycznej w projekcie pn. „Doskonalenie procesu kształcenia praktycznego na kierunku Pielęgniarstwo PWSZ im. J.A. Komeńskiego w Lesznie przez wdrożenie programu rozwojowego podnoszącego kompetencje studentów z wykorzystaniem symulacji medycznej”.

Lista rankingowa oraz rezerwowa przygotowana po zakończonej rekrutacji, dostępna będzie w Biurze projektu oraz ogłoszona zostanie na tablicy ogłoszeń i/lub na stronie internetowej Uczelni.

Kandydaci zostaną powiadomieni o wynikach naboru drogą mailową i/lub telefoniczną w terminie do 7 dni od jego zakończenia.

 

Pliki do pobrania
Klikając zgoda akceptujesz zapisywanie wszystkich danych cookie na Twoim urządzeniu. Kliknięcie odmowa oznacza zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Więcej informacji o cookie w polityce prywatności.
Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.

Marketingowe pliki cookies

Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.

Odmowa
Zgadzam się