Informacje o ANS w Lesznie w tekście łatwym do czytania - ETR

O Uczelni

Akademia Nauk Stosowanych w Lesznie to w skrócie ANS.

ANS w Lesznie to publiczna szkoła wyższa w Polsce.

Szkoła wyższa to miejsce, gdzie uczą się studenci.

Szkołą rządzi Rektor Janusz Poła.

Rektor to najważniejsza osoba w ANS.

Na uczelni można studiować różne kierunki.

Na studia mogą przyjechać studenci z innych krajów.

Nasi studenci mogą też wyjechać na studia za granicę.

Pracownicy prowadzą badania naukowe.

Gdzie Nas znajdziesz?

Szkoła mieści się w kilku budynkach.

  1. To jest Budynek główny ANS, który jest przy ulicy Adama Mickiewicza 5 w Lesznie. Obok jest aula, czyli duża sala do organizacji uroczystości.
    Budynek główny uczelni z lotu ptaka.
    W kilku miejscach budynku są sekretariaty.
    Sekretariat to biuro dla studentów.
    Biura są na różnych piętrach uczelni.
  2. To jest biblioteka w Lesznie przy ulicy Opalińskich 1.
    Budynek biblioteki z zewnątrz.
    W bibliotece student może pożyczyć książki do nauki.
  3. To jest Dom studenta w Lesznie przy ulicy Opalińskich 1.
    Budynek Domu Studenta z zewnątrz.
    Studenci mogą zamieszkać w domu studenta.

Kontakt

Jak chcesz skontaktować się z Akademią Nauk Stosowanych w Lesznie możesz:

  • napisać i wysłać pismo na adres: Akademia Nauk Stosowanych w Lesznie, ul. Adama Mickiewicza 5, 64-100 Leszno.
  • zadzwonić pod numer telefonu: 65 529 60 60.
  • przyjść do biura dla osób ze szczególnymi potrzebami.
    Biuro jest w Lesznie przy ulicy Mickiewicza 5, pierwsze piętro, w pokoju 217.
    Otwarte dla Ciebie w każdy wtorek od godziny 13:00 do 14:00.

Klikając zgoda akceptujesz zapisywanie wszystkich danych cookie na Twoim urządzeniu. Kliknięcie odmowa oznacza zapisywanie tylko danych niezbędnych do funkcjonowania strony. Więcej informacji o cookie w polityce prywatności.
Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.

Marketingowe pliki cookies

Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.

Odmowa
Zgadzam się